NSIS Error – Error launching installer

Recent am avut de rezolvat eroarea din titlul acestui articol si, desi mi-a luat vreo doua zile pana sa o rezolv, solutia era foarte simpla si la indemana.

Cand incercam sa instalez yahoo messenger, folosind kit ul de instalare descarcat de pe site-ul yahoo, primeam urmatorul mesaj de eroare:

Capture

Am cautat pe net cu google si am gasit o lista de solutii pe care unii binevoitori o repostau pe diferite forumuri, tradusa din engleza fie mot a mot fie dupa cum au inteles ei textul, pana cand am gasit undeva, pe roportal.ro, raspunsul cuiva care a avut aceasta problema si a reusit sa ii dea de cap.

Problema la mine era ca aveam in calculator doua HDD uri si windows-ul era instalat in partitia H:/. Oriunde s-ar fi aflat kit-ul de instalare pentru yahoo messenger in partitia H: desktop, folderul Downloads, folderul My documents, etc., primeam eroare de mai sus la fiecare lansare.

Solutia: am mutat kit-ul in partitia C: si instalarea a mers fara probleme.

Lasă un comentariu